Відбулась уже друга діалогова зустріч
Діалогова зустріч на тему «Перспективи розвитку спортивної галузі та пошук можливостей для збільшення занять різними видами спорту в Якушинецькій громаді» відбулась у Якушинецькій громаді.
Під час заходу, який модерувала Світлана Остапчук, інспектор зі зв’язків з громадськістю та за участі куратору проєкту «Лабораторії творчого діалогу» Марії Юзькової, зустрілися представники учнівського самоврядування навчальних закладів Якушинецької громади, учителі фізичної культури та викладачі спортивних гуртків, представники органу місцевого самоврядування.
Зустріч була побудована таким чином, щоб дати змогу кожному учаснику діалогу почути потреби і очікування один від одного.
Модераторка зустрічі на одному з етапів діалогу розділила учасників на групи, аби вони змогли разом озвучити проблеми які потребують вирішення та відшукати можливі шляхи їх вирішення.
Серед основних озвучених проблемних питань, які ниті турбують представників спортивної галузі громади: - низький рівень мотивації дітей до спортивної активності; - відсутність належної кількості спортивних заходів та активностей в громаді; - невелика кількість тренерів; - подекуди відсутність спортивної інфраструктури або неналежна її оснащеність; .
За підсумками діалогу вдалося не тільки оцінити реальну ситуацію, проаналізувати виклики, але і відшукати шляхи вирішення деяких озвучених проблем.
Усі без виключення учасники зустрічі наголошували, що такі діалогові зустрічі корисні та допомагають виявити та зрозуміти проблемні питання у різних галузях. Кожен з учасників по звершенні отримав деякі відповіді на свої питання, а також була важливою можливість висловитись на загал, аби тебе почули.
За результатами участі в проєкті «Лабораторії творчого діалогу» представники Якушинецької сільської ради отримали навички ведення зустрічей пройшовши на практиці тренінг «Практики діалогового підходу в роботі органів місцевого самоврядування».
Подібний формат зустрічей обов’язково будемо використовувати в подальшій діяльності Якушинецької сільської ради.