25 травня сесія Якушинецької сільської ради на виконання вимог ст.25, 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 №301 прийняла рішення про списання з балансу Якушинецької сільської ради багатоквартирних житлових будинків.
Разом з тим, з метою забезпечення належного функціонування систем життєзабезпечення таких об’єктів, їх обслуговування, дотримання при цьому норм та стандартів, 1 та 4 червня в сільського голови Романюка В.С. проведено робочі наради за участю керівників профільних зацікавлених підрозділів апарату сільської ради – виконкому, державного архітектурно-будівельного контролю, юридичного та фінансового секторів, комунального підприємства «Сількомсервіс» та запрошених фахівців у сфері житлово-комунального господарства.
В ході наради обговорювались першочергові питання - форма управління будинком (будинками) та порядок підбору й залучення управителя. При цьому було враховано насамперед специфіку з обслуговування таких будинків до цього часу в громаді та передовий досвід в подібних регіонах.
Найголовнішим принципом в даному випадку є вирішення зазначеного питання виключно мешканцями.
У зв’язку з цим вирішено, впродовж тижня провести збори з мешканцями таких будинків із залученням фахівців, які надаватимуть консультативну допомогу для прийняття ефективного рішення.