кампанія залиш ці гроші для себе
вівторок, 11:31
Навіть невеликі зміни у споживанні енергії можуть давати відчутний ефект

З метою популяризації практик енергоефективної поведінки серед громадян та представників бізнесу, 1 травня 2025 року стартувала загальноукраїнська інформаційна кампанія «Залиш ці гроші для себе».

Мета ініціативи — показати, що навіть невеликі зміни у споживанні енергії можуть давати відчутний ефект для домогосподарств, підприємств та держави.

Нещодавні дослідження свідчать: 72% українців намагаються впроваджувати енергоефективні звички у повсякденному житті . Чи є ви серед них?

Розробники та ініціатори інформаційної кампанії «Залиш ці гроші для себе» – Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України спільно з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Данським енергетичним агентством.

Водночас 58% респондентів відзначили брак доступної інформації про енергоефективні заходи та приклади їх впровадження.

Більше про енергоефективність тут: www.eeua.org.ua

Розробники та ініціатори інформаційної кампанії «Залиш ці гроші для себе» - Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України спільно з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Данським енергетичним агентством.


 

Інші новини

Чат бот "Свої"

Знайдете всі відповіді

Телефонуйте до кол-центру

Пн-Чт з 8 до 17, Пт з 8 до 16 0432 64-73-21

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Інтервал між літерами
Міжрядковий інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування