
З метою популяризації практик енергоефективної поведінки серед громадян та представників бізнесу, 1 травня 2025 року стартувала загальноукраїнська інформаційна кампанія «Залиш ці гроші для себе».
Мета ініціативи — показати, що навіть невеликі зміни у споживанні енергії можуть давати відчутний ефект для домогосподарств, підприємств та держави.
Нещодавні дослідження свідчать: 72% українців намагаються впроваджувати енергоефективні звички у повсякденному житті . Чи є ви серед них?
Розробники та ініціатори інформаційної кампанії «Залиш ці гроші для себе» – Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України спільно з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Данським енергетичним агентством.
Водночас 58% респондентів відзначили брак доступної інформації про енергоефективні заходи та приклади їх впровадження.
Більше про енергоефективність тут: www.eeua.org.ua
Розробники та ініціатори інформаційної кампанії «Залиш ці гроші для себе» - Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України спільно з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Данським енергетичним агентством.